diumenge, 25 de gener del 2015

ELECTRA

Aquest segon trimestre assistirem a la representació de la tragèdia de Sòfocles "Electra" per part del grup de teatre GAT Eivissa  i ja és hora d'anar coneixent  l'autor i la protagonista.


Si voleu començar la lectura de la tragèdia, la trobareu aquí. Abans, però, unes punyents paraules d'Electra:

En primer lugar, la madre que me dio el ser me salió el enemigo más encarnizado; convivo, encima, en mi propia casa, con el asesino de mi padre: de ellos recibo órdenes, y de ellos depende el que yo obtenga las cosas o que de ellas quede privada (...) Pero el colmo de las afrentas que contemplo es ver al criminal en el lecho paterno junto a la desgraciada de mi madre, si es que madre ha de llamarse a la que con él se acuesta. 
(Traducción de Luis Gil)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada